poniedziałek, 30 sierpnia 2010

red dress 2

Czerwień w moim wydaniu sprowadza się głównie do dwóch rzeczy: czerwonego manicure i czerwonej sukienki. Ewentualnie w grę wchodzą również dodatki w tym kolorze. W mojej kolekcji jest jak na razie 5 czerwonych sukienek, ale mam nadzieję, że ten zbiór się powiększy, bo od jakiegoś czasu świetnie się w nich czuje:)

Tą dzisiejszą moja mama kupiła ze dwadzieścia lat temu i jak się okazało, sukienka jest przedpotopowym H&M-em z dziwaczną olschoolową metką. Przypuszczam, że pochodzi gdzieś z przełomu lat siedemdziesiąctych i osiemdziesiątych ( bo ten dzisiejszy H&M, jak gdzieś wyczytałam istnieje od 1968 roku, a jego początkowa tylko damska wersja "Hennes" już od 1947). Razem z moją mamą trochę podrasowałyśmy sukienkę białą, bawełnianą koronką, dodałam pasek w talii i voila:)
Teraz pracuje nad nowymi, jesiennymi przeróbkami dawnych ciuchów mojej mamy. Znalazłam sporo swetrzysk i sukienek więc jesienią będzie się działo:D



Tinkerbella w czerwieni była już tu, tu, tu i tu.

I'm wearing vintage+diy dress, vintage rings, belt, bag , second hans cardigan and shoes, sunglasses - market, plait - my mum.

No i teraz szybciutko druga część dzisiejszego wpisu. Bardzo serdecznie dziękuje Gosi http://peyton-n.blogspot.com/ i Sarze http://jetsonstreet0.blogspot.com/ za nominację do kolejnej bloggerskiej zabawy. Dziękuje Kochane:*
Jeśli chodzi o "10 rzecczy o mnie" to wypisywałam je już parę razy, a moje upodobania się raczej nie zmieniły więc można je przejrzeć tutaj i tutaj
A teraz krótka lista blogów, które nominuje. Krótsza, bo nominacje na blogach się dublują więc "gra" zatacza koło.
*http://ewcpicturespresent.blogspot.com/ -bo to moja młodsza siostra z najfajniejszym fotoarchiwum pod słońcem
*http://birdscloset.blogspot.com/ - ulubiona bloggerka z własnym niepowtarzalnym cudownym stylem.

* http://smietnikowe-lanspudernice.blogspot.com/ - mój drugi "najulubieńszy" polski blog.

* http://ace-von-caroline.blogspot.com/ - dopiero odkryłam i od razu polubiłam:)

* http://marionachic.blogspot.com/ - kolejne nowe odkrycie i kolejne zachwyty:)

Jeszcze raz dziękuje i życzę miłej zabawy nominowanym:D
Kończę dzisiejszy wpis- gigant :) zmykam,
do następnego razu:)
a.

23 komentarze:

  1. Cudownie wygląda z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wdzięczny, delikatny wzorek ma sukienka:) Doszycie koronki to był świetny pomysł, więc z niecierpliwością czekam na kolejne przeróbki! A w czerwieni Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka, świtnie pokazuje Twoja figure ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ci w takowym warkoczu na głowie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna sukienka, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta koronka jest jej główną ozdobą! zastanawia mnie, gdzie trzymasz wszystkie te ciuchy? bo masz ich niemożebną ilość, a jeszcze schomikowane po mamie etc. Na taką kolekcję to chyba trzeba mieć drugie mieszkanie ze ścisłym przeznaczeniem na garderobę:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie dobrana całość.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronka była strzałem w dziesiątkę! Sukienka bardzo dziewczęca, bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękną sukienkę i na dodatek najprawdziwszy vintage :) Też chcę taką. Czerwoną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tą koronką! Dzięki niej sukienka jest jeszcze piękniejsza i taka...zwiewna(?) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie dziękuję i szybciutko dodaję Cię do moich ulubionych blogów:)buzka

    OdpowiedzUsuń
  12. koronka jest przeurocza, jestem też zakochana w pierścionku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci w tej sukience...jest bardzo fajna, a doszyte koronki dodały jej jeszcze uroku....
    Dziękujemy za nominację:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute dress! I love the way you did your hair :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo wyglądasz! Sukienka jest piękna i aż się wierzyć nie chce, że 20-letnia, fajnie że dodałyście z mamą koronkę, wygląda to super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje ślicznie. Thanks a lot:)
    granda: marzę o wielkiej garderobie!! jak na razie jakoś się pomieściłam u siebie( choć część ubrań mam jeszcze u dziadków:P), ale już zamówiłam większą szafę wiec będe mogła wszystko perfekcyjnie poukładasć(a mam na tym punkcie hopla!)
    Olga: częściowo zwiewna:)
    marionachic, ewcia, lanspudernice: nie ma za co;)
    maa-k: dziękuje:) oba pierścionki są ze szkatułki mojej mamy;)ten z kwiatkami podarowała mi kiedy byłam mała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna fryzurka. Śliczna sukienka. Strasznie podoba mi się całość.

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Tinkerbello,kolejny piękny zestawik,bardzo dziewczęcy i romantyczny zarazem.Ślicznie ci w czerwieni,sukieneczka jest cudowna,całość zestawiona doskonale.

    Dziękuję za nominację:*i miłe słowa,będę musiała się nagłowić,bo Ty i Pudernice już zostałyście wyróżnione,notabene również me 2 ulubione blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem tutaj pierwszy raz i bardzo mi się podoba :) stylizacje są bardzo ciekawe, ta jest urocza za sprawą przepiękne sukienki :)
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)