poniedziałek, 5 kwietnia 2010

bow bow bow

Ja i moja szafa jesteśmy już stuprocentowo przygotowane na przyjście lata. W tym roku przez zime udało mi sie upolować w second handach masę ciuchów stworzonych do noszenie w piękne i słoneczne dni : zwiewne sukienki, romantyczne topy, delikatne T-shirty oversize, tuniki, moje ukochane rozkloszowane mini, kilka par balerin i parę nowych marynarek ( tych ostatnich raczej nie nosze zimą i jesienią, bo krępują ruchy pod płaszczem i wyłażą spod krótkiej kurtki). Do nowości doliczyć muszę stertę rzeczy przeznaczonych do przeróbek krawieckich, które podebrałam z szafy mamy, odkryłam na nowo wśród moich starych zapomnianych ubrań lub kupiłam w lumpeksie za złotówkę.
Dzisiaj prezentuje moją nową bardzo, bardzo, bardzo wygodną mini z wysokim stanem pasującą prawie do wszystkich bluzek jakie mam w szafie i koszulkę z kokardą - żabotem, która dzięki temu że jest obszerna fajnie się układa. Kupiłam już mnóstwo bluzek, dużo za dużych na mnie, rozmiary 44, 46(tutaj) a nawet 50 (tutaj) i jestem z nich ogromnie zadowolona bo są niezastąpione w duecie z legginsami, szortami i mini z wysokim stanem:)
fot. Tata
*bluzka -sh *spódnica - New Look(sh)

15 komentarzy:

  1. bluzka jest boska! :) i ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, dziewczęco, słodko:) Cała ty!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, ten róż bardzo do Ciebie pasuje, jest słodko i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest świetna, masz rację w ciucholandach nie ma co zbytnio przykładać wagę do rozmiarów. Jak fajne to brać, a potem się zobaczy... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. też często kupuję za duże rzeczy w lumpeksach :)
    śliczny kolor bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kokardy sa bardzo dziewczęce i urocze i myślę, że każda z nas powinna taką jedną posiadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful look!

    Judith
    http://couture-and-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest przepiękna, ma cudny dziewczęcy kolor no i ta kokardka :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. róż+czerń to dla mnie duet idealny! sama bardzo go lubię, dzięki czerni, róż przestaje być taki słodki, nabiera charakteru:)

    i już się tak nie przechwalaj tymi łupami, dobra!
    tylko człowiekowi ciśnienie podnosisz:D

    OdpowiedzUsuń
  10. słodka kokardkowa bluzeczka! No i z czernią spódnicy prezentuję się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat w przypadku tej bluzki, moim zdaniem widać, ze jest za duża. Pozostałe jednak, które pokazujesz są dobrane świetnie! Chyba i ja będą musiała coś pomyśleć, trafiając na piękne, za duże bluzki; podobną spódnicę mam, a zestawione tak jak tutaj pokazujesz wyglądają, naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała bluzka. ;)
    i przepięknie wszystko zestawiłaś. tak dziewczęco, romantycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)