środa, 6 lutego 2013

LUBIĘ TO! styczeń 2013

Oto kilka moich styczniowych ulubieńców:
1. Okulary "kotki" w stylu sekretarki z lat 60-tych ( w końcu zastąpiły moje stare okulary korekcyjne , które pamiętają jeszcze czasy gimnazjum)
2. "Bufiasty płaszcz" ze złotymi guzikami (River Island-sh)
3. Materiały w "pościelową łączkę" (takie jak na zdjęciu z puchatym Johnym : ) )
4. Nowe czerwone, skórzane baleriny, które z utęsknieniem wyczekują wiosny
5. Kolejny rok i kolejny kalendarz, który przypomina mi najważniejsze daty
6. "Między ustami a brzegiem pucharu"-książka od Mamy, którą wciągnęłam jednym tchem
7. Kwiecisty pokrowiec na moją już mocno porysowaną Nokię
8. Moje ukochane odkrycia kosmetyczne: krem do rąk Garnier- idealny dla moich wysuszonych dłoni, 9.Odżywka do paznokci Eveline 8w1 Total Action- dzięki niej od jakiegoś czasu, pierwszy raz w życiu mogę cieszę się długimi, mocnymi paznokciami 
10.Odżywka do włosów Dermena- pomaga bez problemu rozczesać długie, plączące się włosy- takie jak moje.

10 komentarzy:

  1. fajny post, zapraszam na moja aukcję:
    http://allegro.pl/zara-bluzka-top-z-baskinka-czarny-skora-xs-34-i3005378396.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię to wszystko co pokazałaś. Kremu i odżywki do paznokci używam od dawna. Kwiatkowa pościel i koty - uwielbiam! Kolor zielony - mój ulubiony. A do "Między ustami" kiedyś się przymierzałam, więc muszę się w końcu wziąć za tę lekturę. Pozdrawiam Skarżysko - rodzinne miasto mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  3. bufiasty płaszcz i etui na telefon mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pienny płaszczyk, z ta wstążką prezentuje się świetnie :) Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look. Lubie to! Pozdrawiam Dagmara.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kocie okulary!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)