wtorek, 31 marca 2015

Fotodiary

Marzec już się kończy, a od kwietnia zaczyna się mój ukochany, najpiękniejszy wiosenny kwartał i mam nadzieję, że doda mi mocy, której w ostatnim czasie kompletnie mi zabrakło. Dziś krótkie foto podsumowanie pierwszych trzech miesięcy tego roku. Całuję i życzę dobrej nocy.
Agata :)
Ulubiony strój marca

Czekamy na gości :-P
Strój lutego, moje mieszkanko i pierwszy słoneczny niedzielny poranek w tym roku
Kochana  Mrucząca Przytulanka

Mój sąsiad Fota przed zimowym spacerem Emil i zakochana w nim tego dnia Mila Powrót do ukochanej książki z dzieciństwa
Spacer po moim rodzinnym Skarżysku

Styczniowy powrót z pracy ulubiony strój lutego i stycznia piękna i wiosenna Zielona Góra
Kolejna fotka ze spaceru
Chwilowy powrót do starych, dobrych, studenckich czasów: podróż pociągiem, Glamour i zielonych sok marchwiowy z Biedronki Ewa ulubiony zimowy zakup-pastelowy sweter smoothie: kiwi, pomarańcza i miód
Puńka łaskawie pozwoliła wziąć się na ręce  siłownia lekiem na wiosenne przesilenie♥ nowy lumpowy łup  moja siostra Ewa

4 komentarze:

  1. Fotomix to naprawdę świetna sprawa. Lubię mieć dużo zdjęć,a później usiąść z albumem w ręku i przeglądać "całe" swoje życie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie zestawienia, te w Twoim wydaniu bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wpis jak najbardziej udany, bardzo fajne zdjęcia. :)
    patrząc na kilka wcześniejszych wpisów, zaciekawił mnie Twój blog. z pewnością będę tutaj wracać.

    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)