poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Maju Maj

Jutro w końcu nadchodzi mój kochany maj!! Miesiąc kwitnących drzew owocowych, super romantycznych ciuchów i powietrza pachnącego wiosną. To również miesiąc moich urodzin:)
Pastelową sukienkę z dzisiejszych zdjęć(Dorothy Perkins-sh), którą kupiłam jakieś 6 lat temu natchniona moją ukochaną Lizzy z Dumy i uprzedzenia( jest odcinana pod biustem), połączyłam z mini kamizelką i pastelowymi balerinami z lakierowanymi czubkami. Sukienka + kamizelka to ostatnio moje ulubione połączenie:) Całość w pudrowo-różowej kolorystyce, zarówno u mnie jak i mojej siostry Ewy (patrzy 3 ostatnie zdjęcia)z którą w ostatnią sobotę spacerowałam po moim kochanym rodzinnym Skarżysku. 
Udanej Majówki Moi Drodzy:)

Skarżysko, 28.04.2012

4 komentarze:

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)