sobota, 13 kwietnia 2013

Agata gotuje/ marzec

agata gotuje marzec
Jak tylko skończyłam pichcić sobotni obiad- wyśmienity, biały sos z kurczaka z kluskami śląskimi i dużą ilością koperku stwierdziłam, że najwyższy czas wrzucić coś pysznego na bloga. Tym razem moje marcowe gotowanie. Smacznego ;)

 

Muszelki z brokułowymi różyczkami (z dodatkiem czosnku i śmietanki/jogurtu) i pieprzne, cytrynowe polędwiczki

 

Mój obiad idealny: jajko sadzone ze szpinakiem i ziemniaczkami . Wszystko oprószone pieprzem cytrynowym i suszonym koperkiem.

 

Pierś kurczaka (marynowana w oliwie z kostką rosołową-kurczak jest super soczysty, tak jak na reklamie Marco Pierre White) z ryżem, smażoną na maśle kapustą pekińską i sosem słodkie-chili.

 

Bułka z masłem z awokado z serkiem kozim, kabanosami pepperoni i suszonymi pomidorami w płatkach.




Kanapka z pastą awokado i suszoną cebulką.



Świąteczny żurek w chlebie.

bbb

Makaron z warzywami na ostro.



Czosnkowy chlebek Mojego Taty z wędzonym serem i papryką.



Łosoś z pieprzem na sałacie.



Najpyszniejszy deser na świecie: pieczone jabłko z miodem i dżemem malinowym. mniammmmm...

106_8984

Wstążki z szynką i pieczarkami i papryką.



Ziemniaczane kulki z ciemnym gulaszem, prażoną cebulką i ogórkami kiszonymi.



Kanapki z warzywami i kotletem sojowym.

\

Pierś z kurczaka z sałatką.



Pomidor z mozzarellą.



Bagietka czosnkowa z majonezem, polędwicą łososiową, ogórkiem i rukolą.



1 komentarz:

  1. dobrze, że jestem po śniadaniu, bo obśliniłabym klawiaturę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)