wtorek, 30 lipca 2013

Fotodiary: lato 2013/1

♥Moje Lato w obrazkach. Część Pierwsza ♥to
***
 *Koci pyszczek* okulary Chucka Norrisa:) *Puńka z Dżonym na randce na oknie *moja siostra Ewa z przyjaciółką Igą*dżinsowa koszula+kołnierzyk+perły=♥ *Agata fotograf
***
*Jeden z moich ulubionych letnich strojów* róże-mam fioła na punkcie ich zdjęć
i0 ***
*kolejna różowa tunika *róże z czyjegoś pięknego ogródka*ulubione szorty DIY
*jedna z wielu kwiecistych sukienek *hortensja! *Kiciuś*dzika róża*torba-worek z pchlego targu*romantyczne serwetki1qblog ***
*Pierwszy dzień naszego urlopu*1371 ***
*Kwiecista kiecka i moje ulubione malwy*
09n ***
*Idziemy z Mamą na imieniny*09 idziemy na imieniny ***
Lans przy starym cadilacu
1832 ***
Ja, kwiatki i ja :D
  k8 ***
*Ogród  Dziadków *Puńka*Wciągnęłam się w krzyżówki*poziomki z prosto z ogrodu *Chełm* KotOko*najpyszniejsze ciastka z zbożowe z dynią i otrębami,mm!*ogród po deszczu*pasjans Babci*
hj ***
Obrazek z drogi Białystok-Zielona Góraj76 ***
Pierwszy dzień urlopu!!
iji ***
*Country Look* mój pokoik*
k9 *** 
Kiciuś pozuje
9316blog ***
02 ***
*Grill* moje kacze koleżanki:)*najlepszy białostocki przysmak z grilla- kiszka ziemniaczana, u nas niestety takich nie ma:*Tykocin: Synagoga(w której byłam pierwszy raz w życiu - na prawdę robi wrażenie*obraz regionalnego artysty*zamek z bocianim gniazdem na czele*mój pierwszy raz na kręglach*
07 skl mix lato 2013 a1
*** 
*Polne maki* Jedna z moich ulubionych bluzek w stylu pensjonarskim- w łączkę z bukami i okrągłym kołnierzykiem*
05 skl mix lato 2013 1
*na kręgle*obiadek*zakupy na grilla*Villa Regent w Tykocinie*poroże, które zawsze straszyło mnie w pokoju dziadka* ja mam bzika na punkcie kotów, a moja Mama na punkcie aniołów* mniam-przekąski*karmię kacze koleżanki* opalanko;)
013
*** 
*Moi dwaj kinowi ulubieńcy lipca-Khal Drogo(Jason Momoa) i Kuba Gierszał*012
*** 
*Wymarzona  groszkowa "bluzka księżniczki", której głupia nie kupiłam!!!*znów kwiatki ja i kwiatki* koty, które znalazłam w supermarkecie;) *011 *** 
Zwiedzamy Białystok
07 *** 
*Gumy rozpuszczalne na które kiedyś zawsze naciągałam rodziców w aptece*oglądam "Grę o tron" *koniec plażingu*
to2
***
*Najładniejsze serwetki, które gdyby nie cena kupiłabym wszystkie* Ewa i Iga* kocie-kapcie*zupa owocowa Babci Danusi* jedziemy do domu*fasolowa Babci Krysi* Obrazek haftowany przez Tatę*Kocie leniuchowanie*Dziura w jeziorze (?)

2 komentarze:

  1. kolorowo i różnorodnie ;) super

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje mixowe posty, zabierasz mnie w swój świat, a zdjęcia oddają jego urok! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)