czwartek, 19 czerwca 2014

Moja Pudrowa Ramoneska

Hej!
Pisałam Wam kiedyś, że poluję na idealną pastelową ramoneskę. Szukałam jej dosłownie wszędzie: w sieciówkach, outletach, lumpeksach i  najgorsze było to, że nic mi się nie podobało. Aż w końcu trafiłam na tą jedną jedyną i o dziwo znalazłam ją na giełdzie z ubraniami! Najważniejsze jest to, że moja ramoneska nie jest cienka i  "ceratowa" jak te wszystkie, na które napotkałam podczas polowań. Ma fajny pastelowy odcień, kołnierz (a nie stójkę jak wszystkie inne) i sztywne "motorowe " wstawki na rękawach i ramionach. Pewnie często będzie pojawiać się na blogu ,bo jestem z niej bardzo zadowolona.
P.S. Zapomniałabym o najlepszym, dzięki mojemu Emilowi, który zawsze się targuję, kupiłam ją za 120 zł, a nie za 156zł tak jak była pierwotnie wyceniona 
Miłego popołudnia.
Agata

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna ta ramoneska teraz czekam na stylizację z jej udziałem :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super kurtka:)
    zapraszam do mnie
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna!
    dobrze, że taniej kupiona - to zawsze coś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)