czwartek, 1 stycznia 2015

Fotodiary: grudzień 2014

Witajcie w 2015 :)
Pierwszy post w tym roku będzie podsumowaniem poprzedniego miesiąca. Oto kilka fotek, które przez grudzień nazbierałam w moim telefonie.
Cudownego roku!
Agata 
*Dżony, najbardziej puchata przylepa na świecie *
* Futerko, rurki i dżinsowa koszula, uwielbiam  * mój różowy pokoik * Królestwo Ewy *ulubiony look grudnia *
 * Pamiętam taki kadr z dzieciństwa, tyle że niebo było całkowicie czarne od ptaków *
*ulubiona mała czarna * Wigilia♥ *
*wracamy po świętach *
* W końcu wrócił mój kompan z pracy, Iza *nic nie sprawia tyle frajdy co wieczorne zapalanie lampek na choince! *Zielona Góra, na mojej dzielni :) ) * parka & bordo, love it ! *
*Dopadłam Puńkę *Świąteczna Zielona Góra * Wianek ręki mojej Mamy z utęsknieniem czeka na lato * lumpy z Mamą *
* Wracamy z Tomaszowa Lubelskiego *
*Najlepszy kierowca ever * Dżony * Moja młodsza siostra Ewa * grudniowe niebo nad Skarżyskiem*

4 komentarze:

  1. Takie ciepłe i wesołe te zdjęcia! A kot na pierwszym wygląda nieziemsko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjencia

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny kocur, wygląda, jakby zobaczył coś niesamowitego na niebie )

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja ulubiona mała czarna jest i moją - pieknie w niej wyglądasz! I cudowny pokój ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)