czwartek, 4 lutego 2010

Bella's lullaby


O mojej różanej bluzce wspominałam już tutaj . Zmieniłam w niej tylko guziki na perełki i podwinęłam rękawy . Voila!
'Bella' s lullaby '( soundtrack ze " Zmierzchu") , przesłuchałam od wczoraj chyba z milion razy. Ta melodia przyprawia mnie o dreszcze. Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę druga część filmu i przeczytam książkę ( niestety najpierw muszę uporać się ze wszystkimi lekturami do pracy licencjackiej;/)
całuje
do następnego razu
Agata:)




fot. Ewa
*t-shirt - vintage + DIY *legginsy - sh *naszyjniki - cubus% , prezent



26 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz!
    A pisanie pracy licencjackiej to syf:/ Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna romantyczna bluzka :) pasuje Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się eterycznie zrobiło. Takie romantyczności bardzo pasują do Twojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko wyglądasz ;) Bluzeczka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszędzie kwiatki ;) Uwielbiam ten pachnący nimi romantyzm ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne, klimatyczne zdjęcia <3
    a "bella's lullaby" boski utwór, zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka bluzeczka, uroczo wyglądasz. Tak ja za filmami Sagi nie przepadam, to muzyka jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna koszulka! Świetnei Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzka, mam w identyczny wzór marynarkę :)
    albo chociaż bardzo podobny.
    a co do zmierzchu, to niektórzy lubią niektórzy nie, ale szczerze mówiąc to nie jestem jakąś wielką fankę tej sagi, a mimo to wszystkie części przeczytałam i wydaje mi się ze to świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh, co za bluzka:)no i ty bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku mojej fascynacji słchałam clair de lune na zmianę z kołysanką:) Co do drugiej części filmu to hmm nie miej zbyt dużych oczekiwań, mnie zawiodła:) zdecydowanie bardziej wolę książkę. I zgadzam się z kimś przede mną - romantyczne wzory świetnie pasują do Twojej urody. Dodałam do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. i completely love your floral tee. i wish it was mine!

    www.SeekingDirtyHairHalo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze kwiatki ;)

    w ogóle cały soundtrack Zmierzchu jest cudowny. I taki zróżnicowany, a zarazem utrzymany w jednolitej tematyce.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka jest przepiękna, wyglądasz bardzo romantycznie, ale 'Zmierzch'...no proszę Cię :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny t-shirt!Uwielbiam takie kwiatowe motywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Riennehera: film jak film, nie moge sie za bardzo wypowiadac bo nie czytałam ksiązki;)
    nie podoba mi się w nim ucięte zakończenie i dłużyzny.Uwielbiam za to ścieżkę dźwiękowa ( chociaż moi rodzice stwierdzili, ze moje ukochane bella's lullaby jest strasznie drażniące i mogę tego słuchac tylko u siebie w pokoju;/) , piękne krajobrazy, ciemne brwi Edwarda i piękne włosy Belli.Lubie po prostu nastoj Zmierzchu;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Różany ogródek prześliczny, fajny pomysł z perełkowymi guzikami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzka piękna, kwiatowy wzór mi się marzy już od jakiegoś czasu na legginsach np (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na nowy post, a tymczasem zostałaś przeze mnie klepnięta w pewnej szafiarskiej zabawie:)
    Mam nadzieję, że przyjmiesz zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. druga część sagi Zmierzchu jest niezła. ;)
    taka romantyczna trochę, i smutna...

    OdpowiedzUsuń
  21. slicznie w niej wygladasz;)
    jest taka delikatna.


    a ja przeczytalam juz 2 czesc cudownej wampirowskiej sagi,jednak co do filmu rowniez mam zaleglosci;)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://dotsandflowers.blogspot.com/2010/02/kreativ-blogger.html

    dla Ciebie :) wyróżnień nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  23. such a cute tshirt..like it!

    xoxo cla

    OdpowiedzUsuń
  24. raany, masz prześliczny kolor włosów- dokładnie taki, jaki zawsze chciałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj, przez przypadek zamiast opublikować odrzuciłam jeden komentarz;/
    sorry;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)