poniedziałek, 22 lutego 2010

mała przerwa

Zamiast pisać pracę licencjacką siedzę na blogu i beztrosko dodaję zdjęcia z zapasów zrobionych w domu w ferie.
Mam na sobie dużo za dużą bluzkę Essence sh , włożoną w spód czarnej, gumkowej spódnicy tuby za 2 złote. Buty to perełka po mojej prababci- legendzie stylu naszej rodziny. Niesamowicie wygodnie i wykonane z niemałą precyzją. Ozdobą koka jest spinka- kokarda Marks & Spencer (sh). Zdjęcia i haftowane krzyżykami obrazy w tle to dzieła mojego Taty.

A teraz włączam Worda i wracam do okupowanego Skarżyska.
Wszystkim piszącym prace licencjacki czy magisterskie życzę duużo samozaparcia i weny :D
ściskam
AGATA:)

15 komentarzy:

  1. Wow, takie buty to prawdziwy skarb! No i w dodatku świadomość, że nosiła je leganda stylu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah :) Ja robie wlasnie dokladnie do samo :) Jest mi wstyd ;) Moja praca mgr lezy i czeka na mnie, a ja wlasnie zamiast na nia, patrze na Ciebie :) Pięknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz ślicznie, buty są świetne więc strzeż ich jak oka w głowie :) a przerwa zawsze musi być :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo romantycznie i kobieco. piekne!

    OdpowiedzUsuń
  5. buty po babci? w takim dobrym stanie? niesamowite! a spódnice z wysokim stanem były chyba dla Ciebie stworzone! :) życze duuuużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę zbliżenie na buty! Nie mogę uwierzyć, że są takie satre, bo wyglądają na zupełnie nowe i do tego bardzo wygodne:)

    A co do pisania pracy, to wiem co to za ból.
    Jak sobie przypomnę te sterty książek, notatek, kser, ankiet, wywiadów z tysiącem poprawek-to uwierz-cieszę się, że mam już to za sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieco :) Ładna bluzeczka i świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam mocno kciuki żebyś w końcu mogła zajmować się tylko tym, co sprawia Ci przyjemność - to jako szafiarka.

    jako ja - życzę weny (ogromu weny) i wręcz nakłaniam do pisania pisania pisania o okupowanym Skarżysku :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obecnie siedzę przytłoczona fizyką i stwierdzam, że świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spinka jest urocza, cały zestaw jest taki retro i kobiecy :) Fajnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, przepieknie wygladasz! Cudowny zestaw w kazym calu<3
    I dziekuje za przemily komentarz!
    Spodobal mi sie Twoj blog wiec dodaje do listy u mnie;) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo praca licencjacka z kat ja znam ten ból:)

    a Ty wyglądasz pięknie, lubię Cię takiej wersji retro:)i ta bluzka jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie aplikacja we włosach ;) Bardzo w retro stylu zestaw. Podoba mi się. Bardzo romantyczna bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak,tak buty mają parędziesiąt lat, ale prababcia miała je tylko raz na nogach - na pogrzebie pradziadka. Mam jeszcze kilka par Jej szpilek,także takie po babci i "stare"z kolekcji mojej mamy. wkrótce pokaże;)
    Dzięki za mobilizację do pisania i baaaaardzo miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)