wtorek, 25 września 2012

Lubię to: koszulka w paski

Ostatnio wspominałam o moich ulubionych jesiennych odcieniach, dziś napiszę o stroju który  zamierzam nosić non stop jesienią (a tak na prawdę  jest idealny przez cały rok!). Postawą mojego ulubionego looku jest luźna bluzka w paski- chyba najprostsza, a zarazem najwdzięczniejsza część mojej garderoby. Uwielbiam łączyć biało czarne pasiaste T-shirty ze wzorzystymi akcesoriami np. panterkową opaską do włosów lub kwiecistą apaszką. Do tego koniecznie rozkloszowana spódnica z wysokim stanem, jesienią najchętniej sięgająca kolan i botki na obcasie. Dzisiejsze zdjęcia pokazują bardziej wakacyjną odsłonę tego stroju- pasiastą koszulkę (H&M) z krótką spódnicą(H&M-sh) (bez rajstop) i mokasynami(Vagabond). Jesienna wersja już wkrótce :)

 
Wrocław, 02.09.2012r.

5 komentarzy:

  1. no w końcu trafiłam coś fajnego :) przejrzałam kilka blogów a tam same konkursy a u Ciebie bardzo przyjemny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i piekny outfit! <3 Koszula jest przegenialna! I muszę koniecznie odwiedzić Wrocław! ♥♥♥

    Pozdrawiam i zapraszam na KONKURS do wygrania sukienka "mała czarna" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz na sobie rewelacyjna spódnice! świetny krój! tylko pozazdrościć :)
    No i zdjęcia wyśmienite - ach ta ściana 'filmowa' -cudna, co za pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw. I ta spódnica! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)