poniedziałek, 30 września 2013

Agata gotuje/wrzesień 2013

nm

 Dziś kolejne kulinarne podsumowanie miesiąca. We wrześniu w mojej kuchni królowała dynia i cieciorka. Dodatkowo w końcu nauczyłam się robić domową galaretkę z kurczaka i odkryłam jogurt bałkański- cudowny do rozmaitych deserów.

blog2697

Tortilla z drobiową wędliną, rukolą, warzywami i sosem jogurtowym. Świetnie zastępuje zwykłą kanapę i jest jeszcze bardziej sycąca.

blog2698

Jogurt bałkański z miodem, skórką pomarańczową i figą.

blog got

Sałatka z moimi ulubionymi paluszkami krabowymi, awokado i parmezanem.

107_2981  

Kolanka w  sosie z tuńczykiem i zieloną pietruszką.

  blog3321

Sałatka ze smażonymi kiełkami, kukurydzą, papryką, czerwoną fasolą, pomidorkami koktajlowymi z ogródka moich Dziadków, parówką, serkiem paprykowym i grzankami czosnkowymi polana sosem z octem balsamicznym.

107_2976

Zupa-krem z dyni z cieciorką. Tym razem dynie piekłam w piekarniku z cebulą i czosnkiem, następnie dodałam do wywaru i doprawiłam dużą ilością pieprzu i gałki muszkatołowej.

blog2887

Domowy HOT DOG.

blog2875

Pieczone warzywa( dynia, cukinia, fasolka szparagowa, cebula i kalafior) z cieciorką i parmezanem.

blog2793

Leczo z dynią, duszoną wieprzowiną i ryżem z kurkumą.

  blog2880

Sałatka z camembertem , pomidorami i miodowo-musztardowym sosem.

  blog2638

Galaretka z kurczakiem.

  blog2742

Bagietka z jajkiem sadzonym, szynką, warzywami i koniecznie pieprzem cytrynowym.

  blog2654

Sałatka z pieczonym kurczakiem, mozzarellą i figami.

  blog2967

Pierś z kurczaka ze słodko-pikantnym sosem TaoTao, ryżem koprem i rukolą.

5 komentarzy:

  1. Pomysłowe, malownicze stylizacje ,nietuzinkowe przepisy i kochane, cudowne koty. Blog, że palce lizać. Super się ogląda...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądają wszystkie potrawy :) zgłodniałam ;p pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)