sobota, 30 sierpnia 2014

fotodiary /lato 2014

Dziś czas na obrazkowe podsumowanie lata,a już w poniedziałek blog zmieni adres, ale o tym jutro!
Czerwiec. Pierwsze chwile w Kołobrzegu.
make up "no make up" / niebo nad Zieloną Górą
Kochana Mila, która tak pięknie zapozowała do zdjęcia tylko dlatego, że nad aparatem czekał na nią kabanos :P
kwitnąca giełda // czerwcowy look //rabarbarowy kompot- numer popisowy mojego Emila //lumpeksowy tour (do dziś żałuję, że nie wzięłam tej pastelowej bluzy....) // kolega ze spaceru // mój różowy pokoik
weselny look //nowa biżuteria od Mamy // ulubiony strój czerwca: marmurkowe dżinsy,błękitna luźna bluzka, mała torebka na długim uszku, złota biżuteria i fiołkowe szpilki 
Mama!
Chyba najładniejsza i najbardziej magiczna cukiernia w Zielonej Górze// róże...kolejny raz//lipcowy look//zachód słońca-widok z mojej kuchni// gumowe ślicznotki// Skarżysko, wracam od Babci// kwitnący dom// rudy sąsiad// czerwcowe zakupy
Koniec lipca- wypad z pracy na kajaki
Mieszkaniec ogrodu moich dziadków, który uwielbia wyjadać suchą karmę kotom 
Hotel w Łagowie w którym nocowaliśmy po kajakach//idziemy na piwo // piątkowy wieczór ze znajomymi//znów róże, tym razem te które zakwitły pod moją kamienicą//sierpniowy look, znów wróciłam do grzywki// kwitnący Chełm// łączka i bordowe dodatki-uwielbiam
Bubble Tea- pychota  // Ewa// Koci maluch, którego spotkałam na spacerze. Co straszne jakiś skończony idiota obciął mu wąsy... 
Kolejny raz mój rudy sąsiad// ostatni dzień w Kołobrzegu
Kolejne kulinarne cuda Michała: zupa tajska i tatar z łososia- PYCHOTA// czas na siłownie, marsz pod górę na bieżni - najlepszy relaks po ciężkim dniu w pracy.
nowy top z baskinką
Kolejny koci kolega ze spaceru. Ten był bardzo chętny do pozowania do zdjęć ;)
W F&F z Mamą//Puńka 

2 komentarze:

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)