poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Wczorajszy Look


Mimo, że od mojego urlopu minął już ponad miesiąc to w ostatnim czasie  czułam się bardzo wakacyjnie. Zaliczyliśmy z Emilem kajaki z pracy  i weekend w Łagowie ,wczoraj wróciliśmy z długiego weekendu w Pszczynie, gdzie bawiliśmy się na fajowym śląskim weselu, a na dodatek w ostatnim tygodniu z drugiego końca Polski przyjechała do nas moja  Mama z Siostrą.
W najbliższym czasie spodziewajcie się więc wielu postów 
A dziś strój z poprzedniego wpisu z nowościami w którym spacerowałam po cudownym Parku Pszczyńskim. Więcej zdjęć już wkrótce.
Ściskam
Agata

5 komentarzy:

  1. te falbany!

    wyglądasz jak... konwalia :)
    jak dzwoneczek :)!


    Pszczyna jest piękna - byłam tam dawno, dawno temu, ale ten park zachwycił mnie wielce, pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka, w dodatku bardzo do Ciebie pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, jaka śliczna ta sukienka:))!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia obydwa!
    I buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam skojarzenie z konwalią albo dzwoneczkiem! Piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)