poniedziałek, 1 września 2014

Wrzesień! Żegnajcie wakacje. Bye, bye ulubione szorty!

Witajcie!
Już wrzesień. 
Po pierwsze wraz z przybyciem września jak z pewnością zauważyliście w końcu zebrałam się i zmieniłam adres bloga. Ten poprzedni był moją zmorą od jakiegoś czasu i sama nie wiem czemu trwałam tyle czasu przy nietrafionym pomyśle na nazwę jeszcze ze studenckich lat. 
Po drugie w tym roku we wrześniu  mój blog będzie obchodził swoje piąte urodziny. Ostatnio wróciłam nawet do tych pierwszych postów i szczerze mówiąc oprócz miłych wspomnień miałam też niezły ubaw
Po trzecie wraz z przyjściem września, patrząc na tą okropną pogodę za oknem moje ukochane szorty z Topshopu (te ze zdjęcia)- najlepszy ubraniowych kompan tych wakacji wylądowały na dnie szafy czekając na przyszły rok...
Teraz poluję na pudrowe ciepłe swetry i idealne kowbojki, a moje jesienne inspiracje na pewno pojawią się już wkrótce na blogu.
Miłego dnia
Agata

3 komentarze:

  1. Dobrze, że zmienił się tylko adres bloga, a archiwum zostało:) Te dawne stylizacje mają dużo uroku i niektóre z nich "obroniłyby się" mimo upływu tych pięciu lat;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oho, ja już też szukam ciepłych swetrów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz na zdjęciu :) Niestety lato zawsze szybko mija :(

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)