czwartek, 7 stycznia 2010

let it snow let it snow let it snow


Taką zimę lubię. Bez zawiejek, błota i wielkiego mrozu. Mieniący się w słońcu śnieg. Hipnotyzujące, niebieskie niebo .Wszechobecną biel. Drzewa ze śnieżnymi kapeluszami. Widok lasu z okna w mojej kuchni. Lekko zaróżowione policzki i skrzypiący śnieg pod butami.
W taka pogodę nie marudzę i nie narzekam na zimę. Biorę czapkę, szalik , okulary przeciwsłoneczne(bo przecież promienie odbite od śniegu są bardziej szkodliwe niż te w lecie)i lecę na spacerek, żeby w spokoju zaczerpnąć świeżego powietrza( korzystając z przychylnych warunków atmosferycznych).
Dzisiaj prezentuje się w najwygodniejszym na świecie zestawie,czyli legginsach i tunice z długim rękawem. Debiutantami na blogu są botki ze srebrnymi nitami i torebka -worek ze złotymi ćwiekami.
Mleczno biały szalik i beret nosze ostatnio na okrągło:)


TURBODYMOMAN;P

*buty,torebka,kaszmirowa kurtka,beret, tunika-vintage, legginsy- bershka, szalik -george

fot.Emil

13 komentarzy:

  1. ładna taka biała zima. do tego jeszcze taka.. cichutka :)
    boskie "skaczące" zdjecie :)
    tylko, czy ci nie zimno w samych legginasach??

    OdpowiedzUsuń
  2. nic a nic nie jestem mi zimno:)
    to stary dobry sprawdzony sposób.
    od 2 lat zimą głównie chodze w legginsach zakładając pod spód wełniane rajstopy albo w 2 parach rajstop na raz.do tego skarpetki(oczywiscie ukryte w bucie )i jest git.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też noszę grube rajstopy czy leginsy i wcale nie jest mi zimno, nawet cieplej niż w jeansach( o dziwo)
    a Twój zestaw bardzo mi przydał do gustu, zwłaszcza te buty:)
    no i zdjęcia szałowe, ale ja już sie lata nie mogę doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. yes let it snow.. =) everything looks adorable with the snow, love it! =)

    xoxo cla

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowną masz torebkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, taka zima jest cudowna. Błękitne niebo i biały puch! I musze powiedzieć, że świetni z tym widokiem współgrasz. Jestem ogromną fanką leginsów, także duży plus, że nie boisz się w nich śmigać zimą. Ja ratuję się pod spód rajstopami.
    I torebka plus buty - świetne połączenie :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny szalik. Uwielbiam takie, ale nie potrafię znaleźć podobnych. Są takie delikatne i urocze. No i gdy patrzę na torebkę, to aż mi się oczy świecą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze fotki , zwlaszcza tak jak podskakujesz:))Torebka worek miodzio:))

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your outfit..beautiful photos too!

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous photos! i really love ur handbag :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawde pieknie! swietny kontrast aaaaa ja niestety źle wygladam w białym, ale za to ty cudownieee

    OdpowiedzUsuń
  12. a fajnie, niby czarno bialo a niebanalnie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)