czwartek, 14 stycznia 2010

sko walkin


Sznurowane buty a la skóra krokodyla są kombinacją meskich półbutów i wysokich trzewików dr Quinn.Kupiłam je pare miesięcy temu w lumpeksie ale dopiero niedawno się do nich przekonałam.Ich retro-charekter powoduje , ze swietnie noszą się ze spódnicami z wysokim stanem .Połączone z sukienkami przywodzą mi na myśl pensjonarski styl Ani z Zielonego Wzgórza( tutaj) a noszone w zestawie z legginsami lub powycieranymi rurkami zalatują latami 80tymi.

Fot.Ewcia


*buty,rajstopy,apaszka,pasek -sh *spódnica- New Look (sh), kurtka,torebka -pożyczona od siostry, łańcuch- zdobycz mojej mamy

34 komentarze:

  1. Masz bardzo fajny i lekki styl, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. very cute outfit :)!

    lovelove, M.
    http://marissaexplains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. your tights are amazing! =)

    xoxo cla

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna apaszka, rajstopy.. cały set! bardzo bardzo fajnie się Ciebie ogląda

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba :) rajstopy i buty są naprawdę rewelacyjne! buty najchętniej sama bym sobie takie zakupiła, no ale lumpeks to lumpeks rzadko coś się powtarza ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej to mi się spódniczka i łańcuch podobają :)
    ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rajstopy są super, całość też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm napisalam komentarz i mi caly znikl :( jakis blad wyskoczyl:)
    zaczynam do nowa wiec rajstopki sliczne, a apaszki sama takiej szukam od jakiegos czasu i juz myslalm ze znalazlam i podpowiesz mi gdzie taka znalesc a tu sh:(( tak wiec bede musiala polowac dalej na podobna moze sie szczescie w jakims sh usmiechnie do mnie i znajde;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! jak przeczytałam Twój post nie mogłam uwierzyć oczom, bo w moim nowym(jeszcze nie opublikowanym, bo fotograf zaniemógł;/) też się chwale nowymi butami,a kupiłam je pod wpływem Ani z zielonego wzgórza, naoglądałam sie powtórek na Polsacie i się zamarzyły takie staroświeckie buty:D w każdym razie Twoje są też fantastyczne! jak ktoś je mógł oddać? czasem w sh znajduje takie rzeczy że się nadziwić nie mogę:)pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są cudowne. Zostaje mi tylko zazdrościć i życzyć dużo radości z tym skarbem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie musimy się kiedyś zgadać na lubelskie lumpexy :D:D widzę, że ma Panienka szczęście w tych rzeczach :)

    łańcuch przyprawił mnie o ciary! idę jutro poszukać takiego w pasmanterii i będzie diy. jak nic :*

    OdpowiedzUsuń
  12. a! no i mam nadzieję, ze spotkamy się jutro (piątek) o 16.30 pod plazą :D:D buźka!

    OdpowiedzUsuń
  13. tak prosto, tak zwyczajnie, ale przy tym jak uroczo :)
    spódnica mi się cholernie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. spodniczka i ten łancuch mnie zabiły <333

    OdpowiedzUsuń
  15. the whole look is amazing! i love it :)



    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. such a lovely outfit!


    xo,
    http://owl-wings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. gorgeous tights!

    One Love,
    Jowy
    www.iseejanemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look - rajtki są rewelacyjne - szczególnie w połączeniu z tymi butami:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this shoes!
    Your blog is very nice!
    Kisse

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rajstopy i butki :) Bardzo mi się podoba jak do całości pasuje chustka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I adore your jacket and your full skirt!! You are such a beautiful girl! xxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wyglądasz w tej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka z postu nizej - boska!
    a moje futro wlasnie nie wiem z czrgo =p

    OdpowiedzUsuń
  24. This look is fabulous! Love them :D

    ♡,
    Jessica

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)