środa, 6 stycznia 2010

najfajniejsza niespodzianka


Dzisiaj będę się chwaliła na całego bożonarodzeniewym prezentem. Wciąż nie mogę się nacieszyć i uwierzyć, że mój Chłopak wpadł na tak niesamowity i genialny pomysł. "Podręcznik ilustrowania mody" , który mi podarował to najfajniejszy prezent i niespodzianka jaką dostałam w ostatnich latach!!!
Jest tam wszystko od obojczyka, nosa loków po fałdy spódnicy i wełniane podkolanówki.
I co najlepsze każdy element rysunku jest pokazany i wytłumaczony krok po kroku, tak że nawet największy diesel da sobie redę:)Na reszcie moje modelki przestaną mieć koślawe nogi i niekształtne stopy. Ich włosy będą wyglądać naturalnie, a nie jak spaghetti :P Jutro wyciągam miękki ołówek , kredki ,mój osobisty zeszyt do projektów i zaczynam próby;)
Rezultaty na pewno pojawią się tutaj.
Mam nadzieję, że będą cieszyć oko tak samo jak piękne ilustracje tej książki.







24 komentarze:

  1. Bystrego chłopaka masz, nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna książka, szczególnie podoba mi sie rysunek dziewczyny z krótkimi włosami i kolorowym kołnierzykiem, przypomina mi Twiggi :)
    Zycze dużo pomysłów i ciekawych projetków!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny prezent! zazdroszczę, że Twój chłopak ma takie pomysły. Ja to sobie sama prezenty wybieram, bo jak mój miałby mi cos sam kupic to olaboga! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna książka ;) orienujesz się może gdzie można taką kupić? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. MAGDALENA X : chyba w empiku, ale do końca nie jestem pewna.musisz sprawdzić na ich stronie internetowej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl juz czekamy z niecieprliwoscia na pierwsze szkice;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentu z całego serca zazdroszczę, chociaż moje również są niczego sobie. ;) Można zdradzić jej pochodzenie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Talia: Twoje są z innej bajki trochę ale na prawde superczadowe:)
    naszyjnik z imieniem wpisuje juz teraz na moją listę must have:D
    a ksiązka chyba z empiku:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale czad! Ja też chcę takiego chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gia Ilussion: to jest po prostu fantazja Tomaszowska:) mieszkacie w tym samym mieście;P

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! super, tez chce taką książkę! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie bardzo bardzo podobają mi się ilustracje:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za świetny prezent! Hm, same rysunki nie sa w moim stylu ale na pewno od strony technicznej ksiazka by mi pomogła (zawsze miałam problem z narysowaniem falbanek!) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam na gwiazdkę tą samą książkę i też jestem nią zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście prezent super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jejku. cóż za cudowny prezent. :)
    Twój chłopak to ma pomysly, strzał w 10.;d
    będę Ci go zazdrościć. ;PP


    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne te ilustracje, jestem bardzo ciekawa Twoich rysunków!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję pomysłowości Twojemu chłopakowi! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! :) świetny prezent :) próbowałaś już? :) Moze ja tez sie skusze... mam niezaspokojony głód sztuki i tworzenia czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super książka, juz szperam na allegro!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)