czwartek, 19 sierpnia 2010

fairy tale


Ta tunika zawsze była dla mnie bajkowa. Z lekko bufiastymi rękawami, powlekanymi guziczkami przy dekolcie, zakładkami i łączką. Kojarzy mi się z niesfornymi bohaterkami starych bajek w białych rajstopach i z kokardą we włosach. Przywodzi na myśl pożółkłe karty książeczek z obrazkami naszych babć.
Całkiem przez przypadek udało mi się dobrać do niej kardigan w podobnym odcieniu i opaskę z kokardką zrobioną ze starej muszki.
Wracając do książeczek, to już po raz drugi napawałam się historią średniowiecznej i współczesnej Francji z niesamowitego "Labiryntu" Kate Mosse (polecam w stu procentach, czyta się go jednym tchem!!!). Nadrobiłam też zaległości filmowe i obejrzałam dvd, które leżały u mnie w szufladzie od paru lat. Po "Bękartach wojny" jeszcze bardziej polubiłam Diane Kruger, a po "Ciachu" pernamentnie straciłam ochotę na jakiekolwiek najnowsze polskie komedie...
Zaraz zanurzę się pod koc, bo temperatura za oknem spadła poniżej 15 stopni, a deszcz przyniósł przytłaczającą szarówkę. Jedyną rzeczą na jaką mam teraz ochotę jest lenistwo z kubkiem słodkiej herbaty i dobrym filmem kostiumowym. Na stoliku czeka już na mnie "Księżna" S. Dibba (chyba nie muszę mówić, że uwielbiam Keirę Knightly!!!) i "Kochanice Króla" J. Chadwicka.
Klikam "Publikuj" i już mnie nie ma.
Do jutra:)
a.



I'm wearing DIY headband ,second hand cardigan, tunic, shorts, shoes and bag

fot. Ewcia
Skarzysko, 26.07.2010r.

16 komentarzy:

  1. Pięknie i ciekawie, jak ja lubię łączenie mody z literaturą :) Podoba mi się bajkowa tunika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziewczęco, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza jesteś, ta kokardka.... Kolory super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś tych rękawków, o których piszesz. I jako, że ostatnio dopadł mnie butoholizm to od razu zwróciłam uwagę na Twoje. Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny look na serio tunika jest rewelacyjna:D

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo,,a jak widzę białe rajstopy to wymiękam,uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz w tym kolorze i jeszcze ta słodka kokarda

    OdpowiedzUsuń
  8. ojezu...ten czerwony żakietek z gdzieś poniżej cudowny... i buty z dziś też...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice blog! :-) New follower! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. turkusy:) pięknie! tunika jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Alicja w krainie czarów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło mi, że się podoba:)
    maoam: dziękuje:) a rękawy na pewno jeszcze kiedyś pokażę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)