wtorek, 24 sierpnia 2010

pudrowa tunika i perełki


Nie wiem skąd mi się to wzięło, ale w gimnazjum każda narysowane przeze mnie sukienka czy bluzka miała dekolt przyozdobiony koronką w kropki, wykończony falbanką. Miałam tak i już. To był fioł nie z tej ziemi. Niestety w gimnazjalnej erze szwedów - biodrówek, krótkich landryniastych polarów i adidasów - muszelek nie było mowy aby coś podobnego dorwać. Minęło parę dobrych lat, zapomniałam o kropkowanej koronce i o falbance.Przez ten czas pojawiły się u mnie setki nowych wizji ubraniowych... aż tu nagle miesiąc temu w jednym z moich ulubionych chełmskich lumpeksów olśniło mnie. Znalazłam to czego kiedyś szukałam. Od tamtej pory mam już swoją kropkowaną koronkę i falbankę(ba!nawet trzy:) ), a na dodatek całość jest w formie mojej ulubionej tuniki. Od razy natchniona Ligią i Poppeą z Quo Vadis dodałam perły we włosy i nadgarstek. Bo przecież pudrowa tunika i perły tak świetnie się ze sobą dogadują:)

I'm wearing second hand tunic and wedges, leggins- gift, vintage bag and jewellery.

fot. Emil

Zielona Góra, 9.08.2010r.

21 komentarzy:

  1. Te twoje perełki są urocze. Tunika i buty - super.Cóż mogę więcej dodać?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie perełki - zwłaszcza tunika

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, choć nie wspomniałaś o torebce - a jest tego warta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i zwiewnie.Piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika jest świetna, bardzo do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bo to takie urocze te kołnierzyki i pasują bardzo do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyglądasz, zazdroszczę torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna tunika i torebeczka i to na dodatek z sh- umieram z zadrości!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo oryginalne buty. ślicznie Ci w tych perełkach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehm, zmysłowo (:
    Niedawno też upatrzyłam sobie w sh podobną tunikę, no może trochę inną kolorem (bardziej wpadała w beż), ale niestety była dużo za duża, jak na złość ;/
    Ale ta twoja wersja jest idealna! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo:)
    a o torebce na pewno wspomne jeszcze nie raz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tuniczka, perełki i buty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look so sweet! And I really like your tunic!

    OdpowiedzUsuń
  14. pozytywnie tu u Ciebie :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka jest naprawde świetna , a bluzka naprawde fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudo, nie torebka!;)

    zapraszam w odwiedziny:
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    xx
    karla

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz olśniewająco perełko!<3

    OdpowiedzUsuń
  18. śloczne buciki < 33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)