czwartek, 26 sierpnia 2010

pocztówka z lata


Tak ja ostatnio mam na sobie beżową tunikę, sznurowane koturny, a jako dodatek kwiecistą torebkę. Tak samo jak ostatnio tunika ma w sobie element, który podoba mi się w szczególny sposób - tutaj piękny haft przy dekolcie, a torebka pochodzi z kolekcji toreb kupionych przez moją mamę bardzo dawno temu. Tym razem legginsy zastąpiły szorty, a ten sam kremowy odcień beżu co ostatnio stworzył duet z pudrowym różem.

A co się tyczy pierwszego zdjęcia z Mamą, to jest to moja ulubiona "pocztówka" z tego lata:)



I'm wearing second hand wedges, tunic, shorts, cardigan, sunglasses and vintage leather belt and bag.


Fot. Mama i Ewcia
Skarżysko, 20.08.2010r.

11 komentarzy:

  1. Pięknie Wam razem, myślałam że to Twoja siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja mama wygląda jak nastolatka! :) Ładny zestaw masz na sobie, wiele dałabym za taką torbę...

    OdpowiedzUsuń
  3. powtórzę po innych, twoja mama naprawdę młodo wygląda :) świetny set i zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, absolutnie wszystko mi się podoba, torebka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka i okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buty bosko wyglądają na Twoich nogach :) no i szalenie podoba mi się torba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torba jest przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja mama bardzo młodo wygląda.. masz dobre perspektywy przed sobą, hehe :).


    przy okazji ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE NA MOIM BLOGU :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, sznurki na sandałkach i ten haft na sukience bardzo się uzupełniają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdeczne za wszystkie komentarze;)